PR rådgivning du ikke bede om

Selv, som en virksomhed, non-profit eller association manager, kan du være glad for kom dette din måde.
Især hvis din nuværende pr-indsats er at levere mere omtale stik end reelle adfærdsændringer blandt dine vigtigste eksterne målgrupper. Ændring, der kunne føre direkte til dine ledelsesmæssige mål.
Jeg taler om at overtale disse nøgle uden for folk at din måde at tænke, derefter flytte dem til at træffe foranstaltninger for at hjælper din afdeling, afdeling eller datterselskab lykkes.
Der er endda en plan til at hjælpe dig gøre det. Folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Hvad slags resultater kan du forvente? Overvej disse: medlemskab programmer på fremmarch; Gæsterne begynder at foretage gentagne køb; nye forslag til strategiske alliancer og joint ventures; samfundsledere begynder at søge dig ud; Velkommen afvisninger i show room besøg; udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig; højere medarbejder opbevaring priser, kapital givere eller angive kilder begynder at se din måde, og selv politikere og lovgivere begynder at se dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber.
Et indlysende første skridt indebærer at få pr folk tilknyttet din enhed om bord. Gøre hele holdet køber ind, hvorfor det er så vigtigt at vide, hvordan din eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Være sikker på, at de accepterer den virkelighed, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan skade din enhed.
Gennemgå, hvordan du planlægger at overvåge og indsamle opfattelser af spørgsmålstegn ved medlemmer af dine vigtigste eksterne målgrupper. Spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Da din PR-folk er i opfattelsen og opførsel forretning til at begynde med, kan de være af reel brug for denne udtalelse overvågning projekt. Professionel undersøgelse virksomheder er altid tilgængelige, men det kan være en budget buster. Uanset om det er dine medarbejdere eller en undersøgelse firma, der spørger spørgsmål, er dit mål at identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder og misforståelser.
Så skal du omhyggeligt vælge, hvilken af ovenstående bliver dit korrigerende pr mål–præcisere misforståelse, spike rygtet, korrigere den falske antagelse eller reparere visse andre unøjagtigheder.
Du kan nå dit mål ved at vælge den rigtige strategi fra de tre valgmuligheder til rådighed for dig. Ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Men sørg for din nye strategi passer komfortabelt med din nye pr mål.
Men hvad vil du sige, når du har mulighed for at behandle jeres vigtigste interessenter publikum for at hjælpe med at overtale dem til din måde at tænke?
Vælg din bedste forfatter at udarbejde meddelelsen, fordi han/hun skal sætte sammen nogle meget specielle, korrigerende sprog. Ord, der ikke kun overbevisende, overbevisende og troværdige, men klar og saglig, hvis de er til at skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har i tankerne.
Heldigvis, det næste skridt er let. Du vælger kommunikation taktik til at bære din besked til din målgruppe opmærksomhed. Gør sikker på, at den taktik, du vælger har en rekord for at nå folk som dit publikum, du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre.
Da hvordan man kommunikerer ofte påvirker troværdigheden af beskeden, måtte du ønske at levere det i små getogethers som møder og præsentationer og ikke gennem en højere profil media meddelelse.
Du vil snart føle pres for tegn på fremskridt. Og det betyder en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Ansættelse af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, vil du nu se nøje for tegn at den fejlende opfattelse ændres i din retning.
Heldigvis, sager kan fremskyndes ved at tilføje mere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser.
Denne brugbar pr blueprint vil hjælpe dig med at overtale dine vigtigste uden for interessenter til din tankegang, derefter flytte dem til at opføre sig på en måde, der fører til succes for din afdeling, division eller afdeling.
Så mens du ikke kan have bedt om denne public relations rådgivning, jeg håber, accepterer du, at de mennesker, du behandler opfører sig som alle andre – handle de ud fra deres opfattelse af de faktiske omstændigheder, de hører om du og din operation. Forlader du lidt andet valg end at beskæftige sig hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre, hvad der er nødvendigt at nå og flytte dine vigtigste eksterne målgrupper til handling.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *