Øge din succes og reducere din Stress ved Outsourcing

Når du billede en business professional typisk kontor scenario, hvad der kommer til at tænke?

En fornem mand eller kvinde, klædt i et højt prissat jakkesæt, en susende Rejsetaske sidder på hjørnet af skrivebordet, dikterer notater og uddelegerer opgaver til en meget overanstrengt sekretær?

Hvad med en hjemme-baseret virksomhedsejer, sidder i deres kælder kontor, kids trække på deres bukseben, mens de bruger alt for meget tid beskæftiger sig med deres korrespondance og andre administrative opgaver?

En af disse lyder bekendt?

Nå, disse kan være rigtigt men, med vores skiftende virksomhedsmiljøer og let ved brug af internettet, flere og flere erhvervsfolk, især små virksomhedsejere, er at ændre, hvordan de fører deres daglige aktiviteter.

Sure, de stadig har deres kontorer, nogle gange i deres hjem, men de har også mere tid til at tilbringe på genererer indtægter eller med børn end nogensinde før.

Hvordan, du spørge? Tja… de udlicitere nogle eller de fleste af deres ikke-kerneaktiviteter til professionel, pålidelig fyr små virksomhedsejere, der sætter en ære i at hjælpe andre virksomheder lykkes ved at give dem en hjælpende hånd.

Disse dage, kan næsten enhver normal (eller endda ikke så normalt) opgave, der ejer en mindre virksomhed normalt gør, udføres af en ekstern kilde.

Lad os tage et kig på de typiske daglige (eller deromkring) opgaver, der er som regel skulle ske:

Læse og svare på indkommende mail og e-mail

Angiv konto gæld og tilgodehavender i regnskabs softwareprogram

Forberede et citat til en potentiel ny kunde

Bestil blomster til ægtefællens fødselsdag

Reservere en plads i den lokale industri messe

Opdatere sider på selskabets hjemmeside

Ren kontor

Opdater din kontakt-database

Bestille flybilletter og hotel reservationerne for en kommende seminar

Deltage i et netværk morgenmad

Denne liste giver dig en idé om de mange opgaver, der skal gøres hver dag af de fleste små virksomhedsejere. Og dette er kun en del af hvad der normalt kræves til at ske.

Nogle af disse små virksomhedsejere kørt deres virksomheder fra deres hjem, hvilket betyder, at der er tilsat aktiviteter beskæftiger sig med “rundt i huset” ting, (der alle synes at tænke du har hele tiden i verden til at gøre), løbe ærinder (ditto), en tendens til at den familie, og acceptere disse opkald fra telefon solicitors, der en eller anden måde kender du er hjemme til at besvare telefonen.

Det er alle slags ligesom en matematisk ligning… opgaverne, der tilføje op, som trækker fra din virksomhed kørende, hvilket svarer til en mindre succesfuld forretning og et mere stresset virksomhedsejer.

Så lad os se på vores liste over igen og se, hvor mange af disse opgaver kan udføres af en person off-site; og der ville være den bedste person eller virksomhed til at hjælpe dig.

Af 10 punkterne ovenfor, skal kun to håndteres, eller i det mindste startet af virksomhedsejeren.

#3 – (Forbered citat) denne opgave bør udvikles af virksomhedsejeren. Nu, dette betyder ikke, de skal gøre det hele. De kan sammensætte de nærmere enkeltheder i tilbuddet og derefter har en Virtual Assistant-format og producere det endelige resultat.

#10 – (netværk) igen, dette er noget, der ikke kan outsources, selv hvis virksomheden er stor nok, en repræsentant kan overvære mødet i stedet for en ejer.

#2 – (regnskab) denne opgave er en perfekt kandidat til outsourcing. Der er mange virksomheder, der leverer ekstraordinære bogholderi. Hvis du er heldig, kan du finde en, der kan tage sig af alle dine regnskabsmæssige opgaver, lige ned til din årlige indkomstskat.

#7 – (ren kontor) igen, dette kan håndteres af en omdømme kontor eller hus rengøring og til relativt billige.

#6-(update hjemmeside) Dette er noget, der kan opnås af en erfaren webdesigner, og normalt ved indgåelse af en kontrakt eller retainer aftale for løbende vedligeholdelse.

#4, 5 & 9 – (blomster, messe, seminar ordninger) disse er alle bedst håndteres af en professionel concierge-service. De kan tage sig af alt fra booking en limousine til at arrangere varm luft ballonflyvning til corporate begivenhed planlægning.

#1-10 – bortset fra #10 (som håndteres bedst i person), og #7 (der ikke er noget, der kan gøres på afstand), de resterende opgaver kan alle blive håndteret af en Virtual Assistant (VA). Nu, ikke alle VAs leverer alle disse tjenester, men mere end sandsynligt, de kan enten anbefale nogen, der kan eller få yderligere oplysninger fra dig og sikre, at en fyr kollega vil arbejde efter dine behov.

Som en fyr lille virksomhedsejer er at være i stand til at give en klient en full-service fordel noget, de fleste VAs stolte. Hvis de har brug for at udlicitere arbejdet til en anden, er de sørger for, at entreprenøren er klar over deres niveau af professionalisme og at VAs omdømme, der står på spil, noget de fleste vil gå meget langt for at sikre, afholdt i den højeste agtelse.

Outsourcing er et relativt nyt begreb for de fleste erhvervsfolk men, som flere og flere af dem begynder at indse fordelene ved at de kan drage fordel af ved at udnytte off-site tjenesteydelser af bogholdere, Concierge-tjenester, virtuelle assistenter og meget mere, den mere vellykkede og mindre stresset eller overanstrengt vores business samfund vil være.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *